Archery Tag alapszabályok

Játék módok:

 

Pontvadászat (League Style)

 

Klasszikus (Elimination Style)

 

Bemutatkozik az Archery Tag Aréna

Archery Tag® Aréna

A játéktér vagy aréna három zónára van osztva. Két különálló zóna a csapatoknak, amit az úgynevezett “Safe Zone” választ el középen egymástól. Mindkét különálló zóna határán elől helyezkedik el az úgynevezett 5-pontos céltábla. A határvonalon kívül eső rész a várakozó terület.

Játék #1 – Pontvadászat

 

Ez a játékstílus nagyon látványos a gyors tempója, sűrűn váltakozó csapateredményei miatt. Amikor egy játékost eltalálnak a nyíllal, versenyben marad és folytatja a játékot. Előnyösebb lehet a kezdő játékosok számára, vagy akik csak egy meccset játszanak.

Alapszabályok

Ennek a játékstílusnak a célja, hogy egy adott időn belül a lehető legtöbb pontot szerezzék meg a csapatok (tipikusan 5-10 perces menetek csapatlétszám függvényében).

Pontokat a következőképpen lehet szerezni:

1 pont jár ha találat éri az ellenfelet a nyíllal a következő területeken:

  • Játékos teste (beleértve a feje is)
  • Bárhol a ruházatán
  • Bármelyik játékeszközön (íj, nyílvesszők, maszkok, stb.)

 

2 pont jár ha:

  • A játékos teljes egészében kilövi a kerek célpontot az ellenfél céltáblájából
  • Elkapja az ellenfél nyílvesszőjét a levegőben

 

Játék #2 – Klasszikus

Ez a fajta játék a gyakorlottabb játékosoknak ajánlott, vagy azoknak, akik szeretnék kicsit izgalmasabbá tenni a harcot. Amikor egy játékost eltalálnak a nyílvesszővel, az kiesik a játékból, amíg egy játékban lévő csapattársa vissza nem hívja úgy, hogy elkapja az ellenfél nyílvesszőjét a levegőben, vagy teljes egészében kilő egy kerek célpontot az ellenfél 5-pontos céltáblájából.

Alapszabályok

A játék célja, hogy a legtöbb játékos maradjon a pályán, illetve célpont a céltáblán a játékidő végén (tipikusan 5-10 perces menetek csapatlétszám függvényében).

Játékos kiejtése

A játékost kiejtették, illetve el kell hagynia a pályát ha:

  • Eltalálja a játékost az ellenfél nyila a következő területeken:
  • Játékos teste (beleértve a feje is)
  • Bárhol a ruházatán
  • Bármelyik játékeszközön (íj, nyílvesszők, maszkok, stb.)
  • A játékos kilőtt nyilát elkapja az ellenfél játékosa a levegőben.

 

Játékos visszahívása játékba

A játékos újból csatlakozhat a játékhoz ha:

  • A csapattárs elkapja a levegőben az ellenség nyilát
  • A csapattárs teljes egészében kilövi a kerek célpontot az ellenfél céltáblájából

NYILVÁNOS JÁTÉK JELENTKEZÉS

Válassz az alábbi játékok között és kattints az IDE JELENTKEZEM gombra!

Üllő, Sportok napja

Dátum: 2017.09.09.

Időpont: 10:00 - 18:00

üllő sportcsarnok

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás