/Játékmódok és Szabályok
Játékmódok és Szabályok 2018-08-29T09:29:29+00:00

ALAPSZABÁLYOK

BEMUTATKOZIK AZ ARCHERY TAG® ARÉNA

 Archery Tag® Aréna

A játéktér vagy aréna három zónára van osztva. Két különálló zóna a csapatoknak, amit az úgynevezett “Safe Zone” választ el középen egymástól. Mindkét különálló zóna határán elül helyezkedik el az úgynevezett 5 pontos céltábla. A határvonalon kívül eső rész a várakozó terület.

JÁTÉK MÓDOK

1 #PONTVADÁSZAT

Ez a játékstílus nagyon látványos a gyors tempója, sűrűn váltakozó csapateredményei miatt. Amikor egy játékost eltalálnak a nyíllal, versenyben marad és folytatja a játékot. Előnyösebb lehet a kezdő játékosok számára, vagy akik csak egy meccset játszanak.


Alapszabályok:

Ennek a játékstílusnak a célja, hogy egy adott időn belül a lehető legtöbb pontot szerezzék meg a csapatok (tipikusan 5-10 perces menetek csapatlétszám függvényében).


Pontszerzési szabályok:

1 pont jár, ha találat éri az ellenfelet a nyíllal a következő területeken:

  • játékos teste (beleértve a feje is) 
  • bárhol a ruházatán <
  • bármelyik játékeszközön (íj, nyílvesszők, maszkok)

2 pont jár, ha:

  • A játékos teljes egészében kilövi a kerek célpontot az ellenfél céltábláján
  • elkapta az ellenfél nyílvesszőjét a levegőben 

2 #KLASSZZIKUS

Ez a fajta játék a gyakorlottabb játékosoknak ajánlott, vagy azoknak, akik szeretnék kicsit izgalmasabbá tenni a harcot.

Amikor egy játékost eltalálnak a nyílvesszővel, az kiesik a játékból, amíg egy játékban lévő csapattársa vissza nem hívja úgy, hogy elkapja az ellenfél nyílvesszőjét a levegőben, vagy teljes egészében kilő egy kerek célpontot az ellenfél 5-pontos céltábláján. 


Alapszabályok:

A játék célja, hogy a legtöbb játékos maradjon a pályán, illetve célpont a céltáblán a játékidő végén (tipikusan 5-10 perces menetek csapatlétszám függvényében). 


Játékos kiejtése:

A játékost kiejtették, illetve el kell hagynia a pályát, ha eltalálja az ellenfél nyila a következő területen: 

  • játékos teste (beleértve a feje is)
  • bárhol a ruházatán
  • bármelyik játékeszközön (íj, nyílvesszők, maszkok)
  • a játékos kilőtt nyilát elkapja az ellenfél játékosa a levegőben

Játékos visszahívása a játékba:

A játékos újból csatlakozhat a játékhoz ha:

  • a csapattárs elkapja a levegőben a ellenség nyilát
  • a csapattárs teljes egészében kilövi a kerek célpontot az ellenfél céltáblájából

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás